20. oktober 2024

»Podjetja se dobro zavedajo njihove ranljivosti in uporabljajo trike, da mlajše potrošnike zvabijo v večjo porabo.«

Agustin Reyna je opozoril na ranljivost mladih potrošnikov in trike podjetij.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
6. maj 2022

»Strankam zagotavljamo, da so naši proizvodi popolnoma varni za potrošnike.«

Podjetje je sporočilo, da kapsule s kavo niso kontaminirane in zagotavljajo varnost proizvodov za potrošnike.
3. december 2022

»Bi se prepoved nanašala na neupravičene podražitve, pri katerih se podjetja okoriščajo na račun potrošnikov.«

Predstavnik ministrstva je dodal, da bi se prepoved nanašala na neupravičene podražitve, pri katerih se podjetja okoriščajo na račun potrošnikov.
3. december 2020

»Je meso drugačno? Zagotovo. Vendar upam, da bomo s pregledno komunikacijo s potrošniki lahko zmagali. A pri tem ni zagotovil.«

Direktor in ustanovitelj podjetja Josh Tetrick izraža izziv prepričevanja prihodnjih potrošnikov glede kultiviranega mesa.